Vårdugnad

22 april, 2024 av Astrid Kornberg Bjørke

Vi har fått et veldig godt tilbud på å selge gavepakninger fra Bærsentralen, en liten trøndersk bedrift som har spesialisert seg på å selge produkter av god kvalitet laget av trønderske bær.

Syltetøyet deres inneholder mellom 85-90% bær! Hver gavepakke inneholder 3 glass syltetøy a 225 g hver:
– Multesyltetøy (225 g)
– Blåbærsyltetøy (225 g)
– Tyttebærsyltetøy (225 g)
(Vi har også noen med bringebær i stedet for tyttebær om det er ønskelig)

Vi selger gavepakningene for kr 280, og av det får vi kr 120,- pr solgte pakke. Pengene vil gå til reisekassen vår, øremerket turer for speiderne. Dugnad er en viktig del av speiderens inntektskilde, så vi håper ALLE deltar!
Bestillingsfrist: onsdag 8 mai
Utlevering mandag 13 mai på speiderlokalet.

Vi oppfordrer til å engasjere speiderne i denne salgsdugnaden. Kanskje kan speideren din gå en tur i nabolaget og selge syltetøy til 17 mai? Vi har laget en liste som speiderne kan bruke for å ta opp bestillinger – print den ut herfra  Viktig at kjøper fyller inn med navn og adresse, og vippser pengene ved bestilling til 520945. Be speider kontrollere at beløp og antall pakker bestilt stemmer. Ta med skjema når dere skal hente varene på lokalet, slik at vi vet hvor mange pakker dere har solgt.

Dere kan også selge via sosiale media. Da betaler de som bestiller direkte til dere, og dere setter den totale summen inn på kontonummer 4202 34 66710. Merk innbetalingen med navn og enhet (feks Kari Å, Flokken, tlf 123456789)

Dere leverer ut varene etter 13 mai. Beste selger blir premiert på sommerfesten!

LYKKE TIL MED SALGET!

Spørsmål? Kontakt kasserer Jonny på tlf 922 18 790