Kontingent for 2023

24 oktober, 2024 av Astrid Kornberg Bjørke
2023 er allerede godt i gang, og det er mange spennende aktiviteter som planlegges framover. Med nytt år kommer også faktura for kontingenten for 2023. Kontingenten dekker aktiviteter i gruppa, og medlemsskap i speiderforbundet nasjonalt. Speiderne er da også dekt av forsikringene til speiderforbundet. Vi ber derfor alle sjekke at de har mottatt faktura for kommende speiderår i posten eller nettbanken. Hvis dere trenger betalings-info på nytt kan dere ta kontakt så kan vi hjelpe med dette.

Etter forfall av faktura kan speidere uten betalt medlemskap ikke kan være med på møter eller turer før medlemsskap er betalt!

Vi håper at ingen må slutte i speideren på grunn av økonomi, og hvis noen har problemer med å betale kontingenten så kan vi nok finne en løsning. Ta kontakt i god tid før forfall med kasserer på mail kasserer.chaspeider@gmail.com. Eventuelt kan dere snakke med en leder i gruppa som kan ta dette videre til kasserer.